Ogólne warunki zawarcia "Umowy - potwierdzenia" z P.U.M. "MARGO"
- Zawarcie "Umowy - potwierdzenia" z P.U.M. "MARGO" dokonuje się przez podpisanie przez klienta zwanego dalej zleceniodawcą oraz osobę reprezentującą P.U.M. "MARGO" zwaną dalej zleceniobiorcą, niniejszej umowy. W imieniu osoby niepełnoletniej zgłoszenie podpisuje jej przedstawiciel ustawowy. Zgłoszenie zbiorowe podpisuje osoba do tego upoważniona.
- Integralną część umowy stanowią wyłącznie niniejsze warunki.
- Umowa zostaje zawarta w chwili podpisania jej przez zleceniodawcę i zleceniobiorcę.
- Brak wymaganych dokumentów lub ich nieterminowe dostarczenie powoduje skreślenie z listy rezerwacji na warunkach rezygnacji z winy zleceniodawcy.
- Niewykorzystanie któregokolwiek ze świadczeń zawartych w umowie z woli klienta nie upoważnia do zwrotu wpłaconej kwoty.
- Zleceniodawca zobowiązuje się do wpłaty na niżej podane konto, zadatku w wysokości 40 % oraz dopłaty reszty kwoty w podanym w umowie terminie. Nie dokonanie wpłat w określonym terminie powoduje rozwiązanie umowy z winy zleceniodawcy i skreślenie z listy rezerwacji.
- awarte w umowie świadczenia mogą być zastąpione jedynie świadczeniami o takim samym lub wyższym standardzie tej samej ilości. W w/w przypadku zleceniodawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych.
- .U.M. "MARGO" ma prawo odwołać rezerwację na 30 dni przed jej rozpoczęciem z przyczyn od nas nie zależnych. Zleceniodawcy w oparciu o niniejszy punkt nie przysługuje prawo do odszkodowania.
- Odwołanie rezerwacji zobowiązuje P.U.M. "MARGO" do zwrotu wpłaconych kwot.
- Zleceniodawca ma prawo zrezygnować z rezerwacji z tym, że P.U.M. "MARGO" dokonuje następujących potrąceń:
- 150 PLN opłaty manipulacyjnej do dnia wpłaty zadatku
- 40% wartości umowy po wpłacie zadatku
- 75% wartości umowy przy rezygnacji na 20 dni roboczych przed rozpoczęciem pobytu lub w przypadku nie zgłoszenia się w dniu rozpoczęcia pobytu.
- W przypadku rezygnacji nieleżącej po stronie P.U.M. "MARGO" zleceniobiorca dokonuje potrąceń zgodnie z pkt 10.
- W przypadku, gdy na skutek rezygnacji zleceniodawcy wysokość poniesionych kosztów przekracza wysokość potrącenia, o którym mowa w pkt 10, zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do dalszych potrąceń do pełnej wysokości poniesionych kosztów.
- W przypadku nienależytego wykonania umowy, zleceniodawcy przysługuje prawo do reklamacji nie później jednak niż na 7 dni od daty zakończenia pobytu.
- Reklamacja winna mieć formę pisemną oraz zawierać uzasadnienie.
- Podstawą do rozpatrzenia reklamacji dotyczącej ilości lub jakości świadczeń, stanowi adnotacja na umowie potwierdzona przez pracownika P.U.M. "MARGO" w czasie trwania pobytu. Bez spełnienia powyższego warunku reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
- Przyczyną reklamacji nie mogą być okoliczności, za które P.U.M. "MAGRO" nie ponosi odpowiedzialności.
- P.U.M. "MAGRO" gwarantuje klientom, których reklamacje zostaną uznane obniżenie ceny imprezy proporcjonalnie do wyrządzonej klientowi szkody.
- Uczestnicy odpowiadają za wyrządzone przez siebie szkody i maja obowiązek za nie zapłacić w miejscu ich powstania z własnych środków.
- W razie rażącego lub uporczywego naruszania przez klienta ustalonego w O.W. "Słoneczna Zagroda" porządku, zagrażającego innym klientom lub utrudnianie realizacji świadczeń może spowodować rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym. W w/w przypadku klientowi nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych.
- Sprawy nieuregulowane niniejszymi postanowieniami rozstrzygać będzie sąd Właściwy P.U.M. "MARGO".
- "Umowa - potwierdzenie" została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Mariusz Świtalski Przedsiębiorstwo Usługowo-Marketingowe "Margo" Dańczów 4 57-343 Lewin Kłodzki Numer konta: 16 1500 1764 1217 6005 9340 0000
|